Vali riik saadetise kohaletoimetamiseks

Ostukorv

Sinu ostukorv on tühi

KKK - Korduma kippuvad küsimused

KKK - Korduma kippuvad küsimused

Toote valimine

Kas toote foto veebilehel peegeldab tegelikkust?
Kõik meie veebilehelt leitud tootefotod pärinevad otse tootjatelt, nii et need ühtivad kindlasti reaalsusega. Pea siiski meeles, et ekraanil kuvataval värvil võib olla erinev toon ja ka kasutatud materjali struktuur võib fotol erinev välja näha. Kaupu võidakse tarnida ka muus pakendiversioonis.
Milline garantii kehtib minu kaupadele?
Standardina pakume kaheaastast garantiiaega. Kui sa hakkad Muziker Smile’i liikmeks, on see isegi aasta pikem – st kolm aastat. Garantiiaega on võimalik pikendada veel 1–3 aasta võrra ostukorvis tellimust esitades. See pikendatud garantii ei kehti tarbekaupadele, kiiresti riknevatele kaupadele, pakendamata, kasutatud või kahjustatud kaupadele ega defektidele, mida me ka standardgarantii alusel ei tunnustaks. Lisateabe leiab pikendatud garantii veebilehelt. Pea meeles, et ettevõttena ostes on garantiiaeg üks aasta.
Mida tähendab „lahtipakitud kaup“?
Kasutame silti „Äsja lahti pakitud“ toodete puhul, millel ei ole originaalpakendit, mida on eksponeeritud poes või mille on kliendid tagastanud, millel on loomuliku kulumise märke, kuid mis võivad olla ka uhiuue toote seisukorras. Hind on alati vähendatud, kuigi vähendamise määr on iga toote puhul erinev. Lisateabe saamiseks klõpsa siin: Lahtipakitud kaup.
Kuidas kontrollida kauba saadavust? Kas kaup on laos koheseks tarneks?
Saadavus on veebilehel näidatud kõigi toodete jaoks ja siit leiad järgmised võimalused:
E-poes saadaval – toode on meil laos olemas ja saame selle kohe teele panna.
Teel – meil ei ole toodet hetkel laos, kuid see on juba tarnijalt tellitud ja me ootame selle saabumist lattu.
Kaupluses saadaval – toode on saadaval ühes meie kauplustest. Saame selle kohale toimetada kuhu iganes soovid, kuid tarneaeg on mõned päevad pikem.
Tarnija juures – meil ei ole hetkel toodet laos, kuid soovi korral saame selle kohe tootjalt või tarnijalt tellida.
Laost otsas – meil ei ole hetkel seda toodet, kuid tellimuse alusel kontrollime selle saadavust tarnija juures.
Pikaajaliselt kättesaamatu – meil ei ole seda toodet hetkel võimalik hankida.
Mis on digitaalne toode ja kuidas see minuni jõuab?
Digitaalne toode on tarkvara, heliteek või kinkekaart. Saadame kõik digitaalsete toodete litsentsid ja mandaadid e-postiga aadressile, mille sisestad tellimuse esitamisel.
Kuidas ma saan tarkvara aktiveerida?
Tarkvara, mille ostsid digitaalse tootena, tuleb aktiveerida tootja veebilehe kaudu. E-kirjas, kus on info tarkvara aktiveerimise kohta, leiad juhised, kuidas seda teha. Tavaliselt tuleb tootja lehel luua konto ja oma kontol aktiveerida tarkvara digitaalse litsentsi abil, mis on e-kirjas kaasas.
Kas lehel olevad tooted on täiesti uued?
Enamik meie lehel olevatest toodetest on täiesti uued ja originaalpakendis meie tarnijatelt. Kui tegemist on lahtipakitud või näiteks kahjustatud/puuduliku tootega (nn B-Stock), on see info selgelt välja toodud tootekirjelduses. Selliste toodete hind on tavaliselt allahinnatud. 
Kelle poole peaksin pöörduma, kui soovin soodustust?
Kõikide toodete hetkehinnad koos allahindlustega on saadaval meie veebilehel. Kui oled huvitatud suurema koguse ostmisest ja soovid soodustust, siis võta palun ühendust meie klienditoega – uurime järele, kas soodustus on võimalik ja kui suur see võiks olla. Lisaks pakume ka meie madalaima hinna garantiid, mille tingimustega saad tutvuda siin: https://www.muziker.ee/best-price 

Tellimuse vormistamine

Kuidas lunastada vautšerit või sooduskoodi?
Sooduskoodi saab rakendada ostukorvi esimeses etapis, allpool jaotises Minu allahindlused:
Kas toodet saab tellida telefoni teel?
Vabandame, kuid me ei paku seda võimalust. Kõiki tooteid saab tellida veebist. Kui sul puudub sellega kogemus, leiad lisateavet siit.
Kuidas minu tellimust töödeldakse?
Niipea kui oleme tellimuse süsteemis registreerinud, saadame sulle automaatse e-kirja, et anda sulle teada, et oleme selle kätte saanud ja registreerinud. Järgmisena töötleme sinu tellimust ja saadame veel ühe e-kirja, milles öeldakse, et tellimus on „KINNITATUD“ ja oleme just sõlminud ostulepingu. Kui tellimuse olekuks on „EDASILÜKATUD KOHALETOIMETAMINE“, tähendab see, et tellitud toode ei ole hetkel saadaval ja me ootame selle saabumist. Sellisel juhul saadame sulle e-kirja kauba eeldatava lähetuskuupäevaga. Kui oleme tellimuse laos ette valmistanud, muutub selle olekuks „TÖÖTLEMISEL“ ja kui kuller sellele järele tuleb, muutub selle olekuks „SAADETUD“. Oma tellimuse praegust olekut saad kontrollida, logides sisse otse veebilehel. Kõigi oma tellimuste leidmiseks klõpsa nuppu „Minu konto“.
Kuidas ma saan oma tellimuse tühistada?
Selle valiku leiad tellimuse kokkuvõttest.
Kui ma tühistan oma tellimuse, siis millal saan ma oma raha tagasi?
Kui muudad oma tellimust või tühistad selle, saadame raha sinu kontole tagasi samal viisil, nagu makse meile laekus. Ekspressmaksete puhul (PayPal, kaart, Apple Pay jne) laekub raha sinu kontole kolme tööpäeva jooksul. Pangaülekanne võtab tavaliselt aega 4–5 tööpäeva. Kuid me saadame sulle raha kohe.
Kuidas arvustust jätta?
Sul on võimalik jagada oma kogemusi ostetud tootega ja kirjutada arvustus otse antud toote lehele jaotises Hinnangud. Leiad selle otse foto alt.
Kelle poole saan hulgimüügikoostöö osas pöörduda?
Kui soovid meilt osta edasimüügiks, võta ühendust meie hulgimüügiosakonnaga e-posti teel: sales@gbmeurope.com
Millistesse riikidesse saab kaupa tellida?
Praegu toimetame kaupa 31 riiki – nimekirja riikidest leiad meie veebilehe allosast. Tellimus tuleb esitada selle riigi domeenil, kuhu soovid kauba saata (erandiks on riigid, millel puudub oma domeen – need kuuluvad lehe www.muziker.com alla). 

Maksed

Kus ma saan oma sooduskoodi rakendada?
Sooduskoodi saab rakendada ostukorvi esimeses etapis, allpool jaotises Minu allahindlused 



Milliseid makseviise saan ostu eest tasumiseks kasutada?
Aktsepteerime erinevaid makseviise. Nende täielik nimekiri on saadaval veebilehel jaotises Maksetingimused.
Kuidas ma saan oma kauba eest arve?
Saadame sulle digitaalse PDF-arve e-postiga ning pärast sisse logimist meie veebilehele saad selle alati alla laadida jaotises „Minu konto“. Pakenditesse me paberarveid enam ei pane, sest tahame olla keskkonnasõbralikud.

Tarne

Miks on eeldatav tarnekuupäev muutunud?
Tellimust esitades võib esineda ootamatuid olukordi, mis põhjustavad tarneviivitusi, kuid saadame sulle alati e-kirja, et anda sulle teada, millal kaup peaks teel olema.
Kõige tavalisemad viivituse põhjused on järgmised:
Probleemid tarnijaga: tootja viivitab kauba kohaletoimetamisega.
Probleemid laos: meie laos töötavad kolleegid on liiga hõivatud kõigi tellimuste komplekteerimisega, kuid töötleme tellimusi täpselt laekumise järjekorras ja saadame sinu oma varsti välja.
Probleemid veebilehega: tellitud toode on vahepeal läbi müüdud ja meie oleme selles süüdi. Vabandame! Sellisel juhul võtame sinuga kindlasti isiklikult ühendust ja püüame leida parima võimaliku lahenduse.
Kui palju maksab saatmine ja kui kaua võtab tarne aega?
Kogu teave tarneaja ja -kulude kohta on saadaval Transpordi hinnad ja tingimused veebilehel.
Kuidas ma saan jälgida oma pakki teel minuni?
Niipea kui oleme sinu tellimuse teele saatnud, saadame kinnitava e-kirja, mis sisaldab linki, kus saad oma saadetist jälgida. Sellele pääseb juurde ka otse meie veebilehelt. Sul on vaja vaid arve või tellimuse numbrit ja e-posti aadressi, mida kasutad Muzikerisse sisselogimiseks.
Sellisel juhul saad oma pakki jälgida lehel Saadetise jälgimine.
Kas saate mulle saatelehe väljastada?
Me ei tee seda, sest saatelehed on osa minevikust. Arvelt leiad niikuinii kõik, mida vajad. Mitte ainult meie ei ütle seda, vaid ka seadus.
Minu tellimus on teele pandud, kuid jälgimislink ei tööta.
Paki jälgimisnumber genereeritakse hetkel, kui tellimus on pakitud ja valmis saatmiseks. Sel hetkel saab transpordifirma saadetise andmed. Kuid paki liikumist saab jälgida alles siis, kui kuller on selle meilt füüsiliselt vastu võtnud ja autosse laadinud. Mõned kullerfirmad ei loo rahvusvahelisi jälgimislinke, mistõttu saad saadetist jälgida alles siis, kui see jõuab sinu riigi kohalikku deposse. Mõnikord ei uuenda vedaja jälgimislinki iga päev, vaid alles 1–2 päeva jooksul.
Kas minu ülegabariidiline pakk toimetatakse mulle koju?
Pakk toimetatakse esimese lukustatud ukse või väravani. Me ei paku hetkel kohaletoimetamist majja ega korterisse.

Nõuded ja tagastused

Kuidas ma saan võtta ühendust nõuete osakonnaga?
Meie nõuete osakonnaga saab ühendust võtta telefonil: +421 2 581 017 55 või saates e-kirja aadressile: claims@muziker.com. Oleme saadaval iga päev vahemikus 9:00 - 17:30.
Kuidas esitada nõuet?
Klõpsa sellel lingil, vali kaebuse liik ja algata nõuete lahendamise protsess.
Kui kaua võtab aega nõude lahendamine?
Tegeleme kaebustega kohe, kuid mitte hiljem kui 30 päeva jooksul ja ettevõtete puhul 60 päeva jooksul.
Millised on nõude esitamise reeglid?
Üldtingimused, mida me järgime, on saadaval Tingimused veebilehel. Kui ostad tarbijana / füüsilise isikuna, saad tutvuda üksikasjaliku garantiipoliitikaga SIIN. Kui teed sisseoste äriüksusena, kasuta linki SIIN.
Kui pikk on tagastusperiood?
Sul on võimalik lepingust taganeda ja kaupa põhjust avaldamata tagastada 14 päeva jooksul alates hetkest, mil sina või sinu määratud isik kauba vastu võtab. See õigus kehtib ainult klientidele, kes ostavad meie e-poest, ja ei kehti meie füüsilistes kauplustes tehtud ostudele. Pärast selle 14-päevase perioodi lõppu on ainult neil klientidel-tarbijatel õigus lepingust taganeda, kes esitasid tellimuse lojaalsusprogrammi Muziker Smile liikmetena. Lojaalsusprogrammi Muziker Smile liikmesuse üks eeliseid on see, et saad lepingust taganeda ka pärast seaduses sätestatud tähtaega, hiljemalt 30 päeva jooksul alates päevast, mil sina või sinu määratud isik kauba vastu võttis. Kui kasutad oma õigust kaup tagastada selle pikendatud perioodi jooksul, s.o 15. ja 30. päeva vahel pärast kauba kohaletoimetamise päeva, tagastame sinu makse vautšerina järgmise ostu jaoks meie e-poes. Teine võimalus kauba tagastamiseks (lepingust taganemiseks) pärast seaduses sätestatud 14-päevase tähtaja möödumist on osta meie Pikendatud tagastuse lisateenus. See teenus võimaldab füüsilisel isikul kaupa igal ajal tagastada kuni 60 päeva ja juriidilisel isikul kuni 30 päeva jooksul. Teenus kehtib ainult teatud toodetele ja seda saab osta ainult koos teatud kaupadega. Kui kaup on tagastatud, tagastame sulle tasutud ostuhinna rahalise maksena. Lisateavet leiab jaotisest Tagastamine.
Kas ma saan lepingust taganeda, kui teen ostu ettevõtte nimel?
Jah, isegi ettevõte võib kauba tagastada 14 päeva jooksul.
Kes kannab tagastatud kauba saatmise kulud?
Kauba tagastamine meie lattu on täielikult kliendi kohustus. See kehtib ka kaasnevate kulude kohta.
Kuhu ma saadan kauba, mida ma tahan tagastada?
Enne kauba tagastamist pakenda see hoolikalt ja kirjuta taganemis- või nõudenumber karbi välisküljele või etiketile koos meie aadressiga. See võimaldab meil sinu pakki saabumisel kiiresti tuvastada. Tagastatav kaup tuleb saata sellele aadressile:
Muziker (Return)
P3 2, 1102 Lozorno
900 55 Lozorno
Slovaki Vabariik
Aga ettevaatust! Me ei saa vastutada seisukorra eest, milles me sinu paki kullerilt kätte saame. Seetõttu võta kaup enne saatmiseks pakkimist koost lahti, et taastada seisund, milles need meilt tulid, ja täida kast ise materjaliga, mis kaitseb kaupa transpordi ajal kahjustuste eest. Kui saadetisega teel meie juurde ikkagi midagi juhtub, soovitame sul kiiresti võtta ühendust kullerfirmaga, kellele sa paki üle andsid, ja nõuda hüvitist.
Kas ma saan tagastada mis tahes tüüpi kaupu?
Kindlasti mitte. Seadus määratleb täpselt, milliseid kaubakategooriaid ei saa tagastada. Näiteks plaadid, tarkvara, digitaalsed tooted, kõrvasisesed kõrvaklapid, lesthuulikud puhkpillidele jms. Kõik kategooriad on loetletud meie Tingimustes.
Millal ma saan tagastatud kauba eest raha tagasi?
Tagastame tagastatud kauba eest tasutud summa või väljastame selles väärtuses vautšeri hiljemalt 14 päeva jooksul alates paki kättesaamisest ja tagastatud kauba kontrollimisest. Pärast tagastatud kauba füüsilist kontrolli saadetakse sulle e-kiri, mis kinnitab, et pakk on kohale toimetatud ja kontrollitud. Lepingust taganemisega seotud kauba töötlemiseks on meil aega 14 päeva alates selle jõudmisest meie lattu. Oma raha saad tagasi sama makseviisiga, millega tasusid tellimuse eest. Ekspressmaksete (PayPal, kaart, Apple Pay jne) puhul laekub raha sinu kontole kolme tööpäeva jooksul. Pangaülekanne võtab tavaliselt aega 4–5 tööpäeva.

Kliendikonto

Millised on Muziker Smile eelised? Kas ma maksan registreerimise eest?
Muziker Smile liikmeks saamiseks pole vaja teha muud kui registreeruda, mis on tasuta. Oleme teinud kokkuvõtte kõigist Muziker Smile eelistest siin.
Miks ma e-kirju ei saa?
Kui oled oma e-posti aadressi Muzikeri kontole õigesti sisestanud, kuid sa ei saa ikka meilt ühtegi teadet, kontrolli kõigepealt oma postkasti kaustu SPAM ja JUNK. Kui see ei aita, võta meiega julgelt ühendust, me lahendame selle probleemi koos.
Kuidas muuta parooli?
Sul on võimalik oma parooli ja praegust e-posti aadressi igal ajal isiklikus profiilis muuta. Kui sa ei mäleta oma parooli Muzikeri lehele sisselogimiseks, saad selle enne sisselogimist lähtestada. Selleks klõpsa nuppu „Unustatud parool“. Sisesta e-posti aadress, mida kasutad oma kontole sisselogimiseks, ja saad meilt lingi, millega saad lähtestada vana parooli ja luua uue.
Kuidas on võimalik oma kontot kustutada?
Sul on võimalik oma konto kustutada oma isiklikust profiilist.