Meie parima hinna garantii tingimused:
Mis on parima hinna garantii?
. Enne ostmist: näita meile paremat hinda mis tahes valitava konkurendi juures ja oota meie vastust. Meie töötajad võtavad sinuga ühendust ja ühitavad pakkumise ilma eranditeta: kõik kaubamärgid ja kõik tooted ning kõik juhtumid, mis vastavad selle garantii tingimustele. Pakutavat hinda ei saa kombineerida sooduskupongidega.. Pärast ostmist: 14 päeva jooksul pärast ostu sooritamist MUZIKERIS saad endiselt taotleda meie parima hinna garantiid. Kui leiad juba ostetud tootele parema pakkumise või isegi kui hind meie enda e-poes langeb, on sul õigus kupongile makstud hinna ja parima leitud pakkumise erinevuse väärtuses.
Kuidas ma saan enne ostu paremat hinda küsida?
Selleks, et MUZIKER ühitaks pakkumise, pead:. leidma meie e-poest toote, mida soovid osta;
. klõpsama tootelehe paremas alanurgas valikul „Parima hinna garantii“;
. täitma vormi kohustuslikud väljad ja saatma meile leitud parema pakkumise lingi.Kui pakkumine vastab selle garantii tingimustele, võtab meie meeskond sinuga ühe tööpäeva jooksul ühendust ja juhendab, kuidas madalama hinnaga ostuga jätkata.
Kuidas ühitab MUZIKER pakkumise ja kuidas ma saan uue hinnaga toodet osta?
Need taotlused vaadatakse läbi võimalikult kiiresti kahe tööpäeva jooksul. Sel perioodil võtab sinuga ühendust meie klienditeeninduse osakond, kes juhendab sind, kuidas uue hinnaga ostuga jätkata. Ära muretse, see saab olema väga kiire ja lihtne ning me oleme kogu aeg sinuga!Kui kaua pärast ostu sooritamist saan tagasimaksekupongi taotleda?
Parima hinna garantiid saab taotleda kuni 14. päevani pärast ostu sooritamist meie e-poes või füüsilises poes.Kui kaua töötleb MUZIKER minu tagasimaksekupongi taotlust?
MUZIKERI pakutava 14-päevase raha tagasi garantii tõttu väljastatakse kupong alles pärast seda perioodi. Nõuet menetletakse siiski kohe pärast seda, kui klient on selle meile edastanud, ja sellele vastatakse kahe tööpäeva jooksul.Millistel juhtudel EI SAA ma seda garantiid nõuda?
. Kui konkurendi pakkumine ei ole püsiv hind, vaid pigem ajaliselt piiratud sooduspakkumine (näiteks soodusmüügid, allahindlused või mis tahes muu erihind).. Kui pakkumine tuleb sertifitseerimata konkurendilt (käesoleva garantii mõttes peab MUZIKER sertifitseeritud konkurentideks neid, kes:
a) tegutsevad nii e-poes kui ka füüsilistes kauplustes ja
b) on sertifitseeritud vähemalt ühe e-kaubanduse asutuse poolt.
. Kui konkurendil ei ole toodet laos või kohe saatmiseks saadaval.
. Kui Muzikeril pole toodet e-poes laos.
. Kui konkurent ei paku importi riiki, kus asub Muzikeri e-pood, mille kaudu sa sisseoste teed.
. Kui pakkumine on seotud toodetega, mis on avatud, uuendatud, parandatud või millel on kasutamise märke või tõrkeid, B-varude kataloogid või muud tingimused, välja arvatud uued ja avamata.
. Kui nõue esitatakse rohkem kui 14 päeva pärast ostu sooritamist.
. Kui konkurendi parem hind on mis tahes sooduskupongide või vautšerite tulemus.
Jätame endale õiguse keelduda parima hinna garantii taotlusest oma äranägemise järgi. Kampaaniareeglid ei kehti Yamaha kaubamärgi toodetele.
Okei, soodushinnaga tooted ei kehti selle garantii korral!
Aga mis siis, kui ostsin toote ja mõne päeva pärast oli sellel tootel MUZIKERIS soodusmüük?
Noh, sel juhul SAAD TAOTLEDA tagasimaksekupongi. Seni kuni erihind või ajaliselt piiratud pakkumine on MUZIKERIS, pakume kupongi klientidele, kes maksid meie e-poes selle toote eest kõrgemat hinda. Miks me seda teeme? Sest nii võid olla kindel, et kui ostad MUZIKERIST, ei riski sa paar päeva hiljem parema hinna leidmisel raha kaotamisega.Hinnagarantii ei kehti soodussummale, mis tuleneb teise sooduskupongi kasutamisest Muzikeri e-poes. See tähendab, et üksikuid sooduskuponge ei saa omavahel kombineerida.
Kui olen oma kupongi kätte saanud, kui palju aega on mul MUZIKERI krediidi kasutamiseks?
Pärast seda, kui meie meeskond on kupongi saatnud, on meie klientidel selle kasutamiseks aega kuus kuud. Pärast seda perioodi kaotab kupong kehtivuse.Leidsin parema hinna, kuid pakkumine on just kadunud. Mida ma teha saan?
Kahjuks mitte palju, välja arvatud pöidlahoidmine selleks, et see uuesti ilmuks. Tõendi esitamise kohustus jääb garantii küsijale, st kliendile. MUZIKER ei pea esitama mingeid tõendeid selle kohta, et väidetavat pakkumist ei ole olemas või see on kehtetu.Kas see garantii kehtib ka teie müügisaalidele?
Jah, see ja kõik muud meie e-poe eelised. Kuid sellisel juhul ei saa meie müügisaalid töödelda meie e-poes tehtud ostude taotlusi. Peale selle saavad ühes meie müügisaalis seda garantiid taotleda ainult registreeritud Muziker Smile-kaardiga tehtud ostud.Kas ma saan taotleda parima hinna garantiid muude riikide e-poodide pakkumiste kaudu?
Jah, see on võimalik. Sa pead vaid veenduma, et vastav hind sisaldab kohalikke makse ja saatmiskulusid sihtkoha aadressile.Need tingimused kehtivad ainult Ühendkuningriigis, Hollandis, Belgias, Soomes, Rootsis, Taanis, Leedus, Lätis, Eestis, Kreekas ja Iirimaal. Kui soovid lugeda mõne muu riigi tingimuste kohta, külasta Muzikeri veebilehte selle riigi domeeniga ja loe tingimusi selle emakeeles.
Täname! Oleme saatnud lingi koodi aktiveerimiseks sinu e-posti aadressile !
Pärast aktiveerimist saad koodi kasutada üle 50 € ostude tegemiseks.
Kood on edukalt aktiveeritud! Saad seda kasutada üle 50 € ostude tegemiseks.
Täname! Oleme saatnud lingi koodi aktiveerimiseks sinu e-posti aadressile !
Pärast aktiveerimist saad koodi kasutada üle 50 € ostude tegemiseks.
Kood on edukalt aktiveeritud! Saad seda kasutada üle 50 € ostude tegemiseks.
© 2004-2025 Muziker