Vali riik saadetise kohaletoimetamiseks

Ostukorv

Sinu ostukorv on tühi


Muziker Smile

Liitu Muziker Smile püsikliendisüsteemiga ja kasuta täiel määral kõiki pakutavaid eeliseid. Las iga ost toob Sulle üha rohkem rõõmu.

Loo Muziker Smile konto

Kui lood meie veebilehel kliendikonto, liitud automaatselt lojaalsusprogrammiga Muziker Smile. Pärast registreerimist saadame sulle e-posti teel isikliku ja edasiandmatu klubikaardi ning sellest hetkest saad nautida kõiki eeliseid, mis on mõeldud vaid meie püsiklientidele.

Muziker Smile’i eelised

  • Maksmine punktidega

    Et sind tänada ostu eest, anname sulle punkte, mida saad järgmisel ostul raha asemel kasutada.

  • Kauba tagastamine kuni 30 päeva jooksul

    Kui toode sulle ei sobi, saad selle tagastada 30 päeva jooksul alates kättesaamisest.

  • Pikendatud 3-aastane garantii

    Saad tootmisdefekte reklamatsiooni korras esitada aasta kauem kui tavapoodides.

Korduma kippuvad küsimused


Mis on Muziker Smile ja kuidas saada liikmeks?
Muziker Smile on püsikliendisüsteem, mis pakub palju eeliseid ja soodustusi, mida saad kasutada kohe pärast registreerimist. Selleks piisab vaid sellest, kui lood meie veebilehel kliendikonto. Pärast registreerimist saadame sulle e-posti teel mitteülekantava klubikaardi ning alates sellest hetkest saad nautida kõiki neid eeliseid, mida pakume ainult oma püsiklientidele.

Kuidas ma kogun püsikliendisüsteemi punkte ja mis on 1 punkti väärtus?
Premeerime sind punktidega, kui ostad meie juurest. Iga ostuga teenid lisaks rõõmule ka püsikliendisüsteemi punkte, mida saad kasutada oma järgmise ostu puhul. Iga ostetud euro eest saad ühe punkti. Kui ostad mõnes teises valuutas, konverteerime punktid ja ümardame need üles vastavalt kehtivale vahetuskursile.

Kust ma leian oma püsikliendisüsteemi punktide saldo?
Oma praegust punktisaldot saad igal ajal vaadata kliendikonto isiklikus profiilis. Soovi korral võid selle kohta infot küsida ka ükskõik millisest Muzikeri poest.

Kui kaua püsikliendisüsteemi punktid kehtivad?
Kõik teenitud punktid kehtivad kuni 24 kuud alates viimasest ostust. Pole oluline, kui kaua sul punktid juba olnud on või kas sa neid kasutad – iga ostuga algab uus 24-kuuline kehtivusperiood. Kui sa aga ei logi meie veebilehele sisse ega tee ühtegi ostu rohkem kui kahe aasta jooksul, kaotad kõik kogunenud punktid.

Kuidas toimib kauba tagastamine 30 päeva jooksul?
Igal püsikliendisüsteemi Muziker Smile liikmel on kuni kaks korda pikem tagastusperiood ilma põhjust esitamata. Standardperiood on seaduse järgi 14 päeva, kuid meie püsikliendisüsteemi Muziker Smile liikmetele on see periood kuni 30 päeva. See toimib nii, et 14 päeva jooksul saadame teile raha tagastatud kauba eest ja 14–30 päeva jooksul pärast kauba kättesaamist väljastame teile kinkekaardi tagastatud kauba ostuhinna eest, mille saate lunastada järgmise ostuga meie e-poe kaudu. Tooted, mida ei saa tagastada nende olemuse tõttu (nt hügieenilistel põhjustel), on täpsustatud meie müügitingimustes. 30-päevane tagastusõigus ei kehti äriklientidele.

Millal kantakse ostu eest püsikliendisüsteemi punktid minu kontole?
Pärast ostu sooritamist broneerime sinu punktid turvaliselt 30 päevaks ning seejärel kanname need sinu kliendikontole. Kui ostad kauba juurde lisateenuse „Pikendatud tagastus“, kantakse punktid sinu kontole alles pärast selle perioodi lõppu. Kui teed ostu mõnes meie kaupluses, lisatakse punktid sinu kontole kohe.

Kuidas ma saan püsikliendisüsteemi punkte kasutada?
Kui sul on punkte ja oled tegemas ostu, saad ise määrata, kui suure osa tellimuse väärtusest soovid punktidega tasuda. Punktid „muudetakse“ ostukorvis otse rahaks ja ostusumma väheneb vastavalt sellele. Soovi korral saad punktidega maksta kogu ostu eest või jätta need hilisemaks – valik on sinu.

Miks saan 30 päeva jooksul lepingust taganedes raha tagastamise asemel vautšeri järgmise ostu jaoks?
Need on meie reeglid. Kui taganete ostulepingust 14 päeva jooksul, tagastame teile raha tagastatud kauba eest. Kui tagastate kauba 15–30 päeva jooksul pärast kättesaamist, väljastame teile kinkekaardi tagastatud kauba ostuhinna ulatuses, mille saate lunastada järgmise ostuga meie e-poes.

Miks ei ole mulle pärast ostu sooritamist püsikliendisüsteemi punkte arvele kantud?
Kui sa ei logi tellimuse vormistamisel oma kontole sisse, ei saa me sulle püsikliendisüsteemi punkte arvestada. Registreeru ja tee oste ainult siis, kui oled veebilehele sisse loginud – nii võid kindel olla, et saad oma punktid kätte.

Kuidas toimib pikendatud 3-aastane garantii?
Kui tavakliendil kehtib uutele kaupadele ainult kaheaastane garantii, siis meie lojaalsusprogrammi liikmel on õigus kuni kolmeaastasele garantiiajale. Parandame defekti sinu esitatud nõude pikendatud garantiiaja jooksul meie kulul ja kui seda ei ole võimalik parandada, saadame sulle kinkekaardi kauba jääkväärtuse eest. Pikendatud garantiid on õigus nõuda ainult lõpptarbijast kliendil, mis tähendab, et see õigus ei kehti äriklientidele. Ainult lõpptarbijast kliendil on õigus nõuda pikendatud garantiid. Iga nõuet menetletakse nii kiiresti kui võimalik, kuid erandjuhtudel võib see keerulise diagnostika või remondi tõttu võtta rohkem kui 30 päeva.