Vali riik saadetise kohaletoimetamiseks

Ostukorv

Sinu ostukorv on tühi

Nõuded ja tagastused

Nõuded ja tagastused

Kas tellitud tootel on midagi viga või see lihtsalt ei meeldi sulle? Ära muretse! Anname sulle nõu, kuidas kauba kohta nõuet esitada, või aitame sul selle hõlpsalt tagastada.

Soovin esitada nõude kauba või saatmise kohta

Pakume ainult kvaliteetseid tooteid usaldusväärsetelt kaubamärkidelt. Kui ostetud toode ei tööta ikka korralikult või pakk on transpordi käigus saanud kahjustada, korraldame kiire parandamise, asendamise või tasu tagastamise.

Nõude esitamine

Soovin lepingust taganeda ja toote põhjust avaldamata tagastada

Ostulepingust on võimalik 14 päeva jooksul taganeda ehk meie e-poest ostetud kaup põhjust avaldamata tagastada.

Kauba tagastamine
Kuidas ma saan võtta ühendust nõuete osakonnaga?
Meie nõuete osakonnaga saab ühendust võtta telefonil: +421 2 581 017 55 või saates e-kirja aadressile: claims@muziker.com. Oleme saadaval iga päev vahemikus 9:00 - 17:30.
Kuidas esitada nõuet?
Klõpsa sellel lingil, vali kaebuse liik ja algata nõuete lahendamise protsess.
Kui kaua võtab aega nõude lahendamine?
Tegeleme kaebustega kohe, kuid mitte hiljem kui 30 päeva jooksul ja ettevõtete puhul 60 päeva jooksul.
Millised on nõude esitamise reeglid?
Üldtingimused, mida me järgime, on saadaval Tingimused veebilehel. Kui ostad tarbijana / füüsilise isikuna, saad tutvuda üksikasjaliku garantiipoliitikaga SIIN. Kui teed sisseoste äriüksusena, kasuta linki SIIN.
Kuidas toimida kauba tagastamisel?
Sul on võimalik lepingust taganeda ja kaupa põhjust avaldamata tagastada 14 päeva jooksul alates hetkest, mil sina või sinu määratud isik kauba vastu võtab. See õigus kehtib ainult klientidele, kes ostavad meie e-poest, ja ei kehti meie füüsilistes kauplustes tehtud ostudele. Pärast selle 14-päevase perioodi lõppu on ainult neil klientidel-tarbijatel õigus lepingust taganeda, kes esitasid tellimuse lojaalsusprogrammi Muziker Smile liikmetena. Lojaalsusprogrammi Muziker Smile liikmesuse üks eeliseid on see, et saad lepingust taganeda ka pärast seaduses sätestatud tähtaega, hiljemalt 30 päeva jooksul alates päevast, mil sina või sinu määratud isik kauba vastu võttis. Kui kasutad oma õigust kaup tagastada selle pikendatud perioodi jooksul, s.o 15. ja 30. päeva vahel pärast kauba kohaletoimetamise päeva, tagastame sinu makse vautšerina järgmise ostu jaoks meie e-poes. Teine võimalus kauba tagastamiseks (lepingust taganemiseks) pärast seaduses sätestatud 14-päevase tähtaja möödumist on osta meie Pikendatud tagastuse lisateenus. See teenus võimaldab füüsilisel isikul kaupa igal ajal tagastada kuni 60 päeva ja juriidilisel isikul kuni 30 päeva jooksul. Teenus kehtib ainult teatud toodetele ja seda saab osta ainult koos teatud kaupadega. Kui kaup on tagastatud, tagastame sulle tasutud ostuhinna rahalise maksena. Lisateavet leiab jaotisest Tagastamine.
Kas ma saan lepingust taganeda, kui teen ostu ettevõtte nimel?
Jah, isegi ettevõte võib kauba tagastada 14 päeva jooksul.
Kes kannab tagastatud kauba saatmise kulud?
Kauba tagastamine meie lattu on täielikult kliendi kohustus. See kehtib ka kaasnevate kulude kohta.
Kuhu ma saadan kauba, mida ma tahan tagastada?
Enne kauba tagastamist pakenda see hoolikalt ja kirjuta taganemis- või nõudenumber karbi välisküljele või etiketile koos meie aadressiga. See võimaldab meil sinu pakki saabumisel kiiresti tuvastada. Tagastatav kaup tuleb saata sellele aadressile:
Muziker (Return)
P3 2, 1102 Lozorno
900 55 Lozorno
Slovaki Vabariik
Aga ettevaatust! Me ei saa vastutada seisukorra eest, milles me sinu paki kullerilt kätte saame. Seetõttu võta kaup enne saatmiseks pakkimist koost lahti, et taastada seisund, milles need meilt tulid, ja täida kast ise materjaliga, mis kaitseb kaupa transpordi ajal kahjustuste eest. Kui saadetisega teel meie juurde ikkagi midagi juhtub, soovitame sul kiiresti võtta ühendust kullerfirmaga, kellele sa paki üle andsid, ja nõuda hüvitist.
Kas ma saan tagastada mis tahes tüüpi kaupu?
Kindlasti mitte. Seadus määratleb täpselt, milliseid kaubakategooriaid ei saa tagastada. Näiteks plaadid, tarkvara, digitaalsed tooted, kõrvasisesed kõrvaklapid, lesthuulikud puhkpillidele jms. Kõik kategooriad on loetletud meie Tingimustes.
Millal ma saan tagastatud kauba eest raha tagasi?
Tagastame tagastatud kauba eest tasutud summa või väljastame selles väärtuses vautšeri hiljemalt 14 päeva jooksul alates paki kättesaamisest ja tagastatud kauba kontrollimisest. Pärast tagastatud kauba füüsilist kontrolli saadetakse sulle e-kiri, mis kinnitab, et pakk on kohale toimetatud ja kontrollitud. Lepingust taganemisega seotud kauba töötlemiseks on meil aega 14 päeva alates selle jõudmisest meie lattu. Oma raha saad tagasi sama makseviisiga, millega tasusid tellimuse eest. Ekspressmaksete (PayPal, kaart, Apple Pay jne) puhul laekub raha sinu kontole kolme tööpäeva jooksul. Pangaülekanne võtab tavaliselt aega 4–5 tööpäeva.