Professionaalne klienditeenindus
Muzikeris soovime, et klient kogeks kvaliteetset teenust juba esimesest kontaktist. Lai valik muusikainstrumente, LP-plaate ja CD-sid, stuudio- ja audio-video tehnikat ning DJ-seadmeid on küll alus, kuid tõelise lisaväärtuse toovad spetsialiseeritud hooldus ja isiklik lähenemine. Kontakt elava inimesega ei saa asendada robot või automaatvastus.
Meie klienditeeninduse meeskond koosneb muusikutest ja muusikatööstuse ekspertidest, kes tunnevad tooteid ja klientide vajadusi täiuslikult. Meeskonnaliikmed on kas emakeelena rääkijad või oma võõrkeelte eksperdid, mis võimaldab neil professionaalselt suhelda erinevates Euroopa keeltes ja täita meie e-poodide klientide erinevaid nõudeid 35 Euroopa riigis.
Klientidega suhtleme läbi kiire online-chati, telefoni või e-posti. Suudame neid juhendada muusikainstrumentide ja tarvikute valikus, võrrelda nende funktsioone, omadusi ja parameetreid, kontrollida ühilduvust teiste toodetega ning anda nõu valiku osas mängustiili või kogemustaseme põhjal. Samuti anname lisainfot tellimuste töötlemise, maksete, kohaletoimetamise ja praeguse kaebuste staatuse kohta.